בין אם אתה על תקציב או פשוט אין לי זמן לבקר בפארק, מגרש משחקים קטן לפעוטות בתוך הבית יכול להיות אלטרנטיבה גדולה למגרש משחקים בחוץ. גני השעשועים האלה נהדרים לפיתוח הדמיון והיצירתיות של ילדכם, ויעודדו אותם לנסות דברים חדשים. הנה כמה טיפים לבחירת מגרש המשחקים המתאים לפעוט שלך:

גודל: כאשר בוחרים מגרש משחקים, זכרו את המרחב שיהיה לפעוטות בחלל המשחקים שלהם. בהתאם לגודל ביתך, מגרש משחקים מקורה עשוי להיות גדול או קטן מדי עבור הפעוטות שלך. התקציב שלך יקבע את סוג מגרש המשחקים שתוכל להרשות לעצמך, אבל חשוב לשקול את העדפותיו של הילד כדי לעזור לקבל את ההחלטה. עבור ילדים קטנים, מטפס שעשועים Step2 יכול להיות בדיוק הדבר. אפילו ילדים מבוגרים יותר יכולים להתאמן במיומנויות ה ־ STM שלהם על ־ ידי הטלת כדור.

קיר סלע הוא עוד אפשרות נהדרת למגרש משחקים מקורה. ודא שאתה מקבל אחד עם תכונות בטיחות כמו ווים, כמו שאתה לא רוצה הילד שלך להחליק וליפול. זוהי גם אפשרות מצוינת לשיתוף פעולה, כיוון שהיא מעודדת פתרון בעיות ושיתוף פעולה. קירות סלעים רבים כוללים כדור, סולם ומבצר נסתר. אולם, הייה מוכן לקצת זמן כינוס. זוהי אפשרות מצוינת עבור פעוטות צעירים, אבל להיות מודע לכך שזה יכול לגדול מהר יותר מאשר כמה אפשרויות אחרות.

טיפוס הוא פעילות חיונית עבור הגוף המתפתח של הפעוטות שלך, ויכול לעזור לבנות את כוחם ואיזון. פעילויות אלה גם מעודדות תיאום עין-יד. בחירת קיר טיפוס הרים או חבל יחיד המוביל לגומחה תספק שפע של אתגר לקטן שלך. קיר טיפוס הרים, למשל, הוא אפשרות טובה למגרש משחקים. החבל לעיתים קרובות מעוות או מעוקל כדי לספק אחיזה טובה יותר לקטנטנים. יש קירות טיפוס צוקים רבים קטעים קטנים יותר שבו הפעוט שלך יכול להחליק למטה.

אם אתה מחפש גן משחקים מקורה לפעוטות שהוא מודע לבריאות, להסתכל לא רחוק יותר מאשר קיד מניה. מגרש המשחקים הזה במיניאפוליס מציע תשעה אזורי משחק חושי לילדים לתת לדמיון שלהם להשתולל וליצור זיכרונות חדשים. זה מקום מושלם לצאת מהבית ביום חם או גשום. ארקייד למעלה מציע חטיף מדהים והרבה פעילויות פעוטות. זה גם נהדר למסיבות יום הולדת ומקום לשחק עם חברים.

מגרש משחקים מקורה לפעוטות הוא בחירה מצוינת אם שטח הוא בפרמיה. לסט חסון ונייד יש נדנדה, שקופית וחישוק כדורסל. סולם חבלים וידיות משיכה כלולים גם הם. זה קל להתקין ולא לוקח הרבה מקום בבית שלך. רק תוודא שיש לך מספיק מקום לזה. הקטן שלך יאהב את זה ויהיה פיצוץ!

אפשרות מצוינת נוספת למגרש משחקים קטן לפעוטות היא משולש טיפוס מעץ. סט זה כולל סולם ושקופית שניתן לכוונן לשלושה גבהים שונים. החלק הכי טוב במשחק הזה הוא שקל לנקות אותו. וזו בחירה נהדרת אם הפארק סגור. אם חסר לך מקום, אתה תמיד יכול לקנות מגרש משחקים מקורה מראש לתת הפעוט שלך את התרגיל שהם צריכים.

עוד רעיון נהדר למגרש משחקים מקורה הוא מסלול מכשולים. מסלול המכשולים כולל אזור גדול עם קצף כדי למנוע החלקה ונפילה. הפעוט שלך יוכל להתנדנד בבטחה באזור הזה, והקצף יתנהג כמו כרית כשהם נוחתים. מסלול מכשולים קטן יכול לעזור להם לפתח קואורדינציה ידנית ולפתח מיומנויות מוטוריות, כמו גם מגוון פעילויות גופניות כגון ריצה, קפיצה וגשושיות.

מלבד מגרש משחקים קטן בחוץ, אתה יכול גם לקבל קפה משחק מיני או טירה מרובת מפלסים. גני השעשועים האלה נהדרים לפעוטות, והם מושלמים למסיבות או ליום עם הפעוט שלך. רוב מקומות המשחקים האלה הם רק 20 $ עבור משחק בלתי מוגבל בימי חול, ו -20 $ לשעתיים בסופי שבוע. חשוב לזכור שלילד שלך יש תחומי עניין שונים משלך, אז שקול את הגודל והצורה של אזור המשחק לפני שאתה קונה אחד.

פרטים נוספים: hilisplay.com/מתקני שעשועים