בעודך בוחר סקייטבורד לילדים, תן דעתך לצרכיו של ילדך. חשוב לבחור לוח איכותי וקלטת אחיזה אם הילד שלך רק מתחיל ללכת. זה ימנע מהילד שלך ליפול על הבטן שלהם, וזה יכול להיות כואב. לילדים קטנים יותר, מרקם או לוחות פלסטיק הם טובים יותר כי הם לא ייפגעו. זה גם ימנע מהם לפצוע את עצמם אם הם ייפלו.

הילד שלך צריך להיות לפחות בן חמש לפני שהוא מתחיל לגלוש על סקייטבורד. טווח הגיל הזה הוא הטוב ביותר עבור התחלת פעילות זו. לקבוצת גיל זו יש אוצר מילים גדול יותר, וסביר להניח שהיא תלמד מהר יותר. הם יהיו בטוחים יותר ומסוגלים יותר לאזן על הלוח. הם ייהנו להחליק איתך. חשוב להבין את סגנון ההחלקה של הילד שלך מעדיף לפני שאתה קונה סקייטבורד.

סקייטבורד אמור לתת לילד שלך את הביטחון לקחת תורות. זה צריך להיות שטוח וקל לילד לשלוט. הבא בתור, לעזור לילד לאזן על הלוח. ברגע שהם עשו את זה, הם יכולים ללכת לבית הספר ולהתחיל להתאמן. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שככל שהילד שלך יותר בטוח בעצמו, כן ייטב. אם אינך בטוח לגבי הגודל המתאים לילדך, תוכל לקנות לוח קטן יותר או מבוגר.

אומנם יש יתרונות רבים בסקייטבורד לילדים, אך חשוב לזכור כמה דברים. הצעד הראשון הוא להבטיח שהילד שלך נוח על הסקייטבורד. גודל קטן יותר ותכנון מתלים יבטיחו שילדך ירגיש בנוח על הלוח. סקייטבורד קטן יותר הוא גם בטוח יותר עבור הילד שלך כי זה לא דורש הילד לעמוד על זה. הגלגלים צריכים גם להיות רחבים מספיק כדי לשמור אותו יציב.

תן דעתך לגילו של ילדך בבחירת סקייטבורד. לוח שגודלו פחות מ-50 ס "מ עשוי להתאים לפעוט מתחת לגיל חמש. סקייטבורד בגודל מלא מאפשר לו להיות יציב יותר ולשלוט בלוח. הלוח צריך למדוד 7.5 אינץ 'ברוחב. למי עם גדלים קטנים יותר, הלוח צריך להיות 7 אינץ 'רוחב. לנער צריך להיות רוחב של כ-20 ס "מ.

למרות שחשוב לבחור את הסקייטבורד הנכון, אל תתעלם מדאגות הבטיחות של הילד שלך. ודא ילדך יש איזון נכון לפני מנסה להחליק. סקייטבורד הוא על כל איזון. הילד שלך יהיה מסוגל לאזן על הסקייטבורד ויהיה מוכן לכל אתגר. יהיה להם כיף ולהיות בטוח אם הם יכולים לשמור על איזון טוב. אם אתה מודאג לגבי הבטיחות של התינוק שלך, אתה יכול לרכוש אחד.

כאשר רוכשים סקייטבורדים לילדים, תמיד זוכרים לבחור לוח עם אלמנטים מגינים. סקייטבורד צריך להיות גלגל ואלמנטים מגינים כמו מרפקים וברכיים כדי להבטיח את בטיחות הילד שלך. הם נהדרים לבטיחות הילד שלך ושלך. גלגלי הסקייטבורד אמורים להיות מתחת לסיפון כדי למנוע החלקה וגרימת פציעות. יהיה קל יותר לאזן סקייטבורד חזק.

זכור כי גודל חשוב בעת בחירת סקייטבורד. לוח קטן יותר עדיף לילדים מתחת לגיל 4. ללא קשר לגילו של ילדך, חשוב לבחור לוח שיהיה נוח לילדך. זה צריך להיות עמיד ונמשך כל החיים. סקייטבורד גדול הוא נהדר למבוגרים, אבל לוח קטן הוא גדול לילדים. אתה יכול למצוא את הסקייטבורד הנכון לילד שלך ולחסוך הרבה כסף.

סקייטבורד לילד צריך להיות קטן יותר מאחד למבוגר. אף ־ על ־ פי ־ כן, גם אם ילדך מבוגר יותר, כדאי שיהיה לו לוח קטן יותר. יהיה קל יותר לטפל בלוח קטן יותר כדי לאזן את ילדך. אם ילדך צעיר מדי בשביל קרש גדול, עדיף לקנות אחד קטן יותר. אם לילד שלך יש לוח גדול יותר, אתה יכול לקנות אחד גדול יותר עבורם.