מדוע יש צורך בגיבוי בענן לעסקים? מהם היתרונות של גיבוי ענן לעסקים? שאלות אלה יענו במאמר זה. תלמד מהו גיבוי בענן, מדוע עליך להשתמש בו וכיצד להתחיל. ישנם יתרונות רבים בשימוש בגיבוי ענן לעסקים. לכן, אם אתה בעל עסק קטן ועדיין אינך בטוח כיצד להשתמש בו, המשך לקרוא. אם אתה מחפש פיתרון להגנה על הנתונים העסקיים שלך, שקול להשתמש בגיבוי ענן לעסקים.

מהו גיבוי ענן?

מהו גיבוי ענן לעסקים? התשובה משתנה בהתאם לסוג הנתונים שאתה מאחסן. הסוג הנפוץ ביותר מבוסס על יישום לקוח מקומי הפועל מספר פעמים ביום ומעביר נתונים מהמכשיר שלך לשרתי ספק השירות. לאחר הגיבוי המלא הראשוני, ספק השירות מספק גיבויים מצטברים כדי לשמור על בטיחות הנתונים שלך עד שתזדקק להם. אם יש לך נתונים רגישים, ייתכן שתרצה לשקול הצפנה פרטית.

חברות המגבות לענן מפחיתות את כמות נתוני הקלטת מחוץ לאתר שהם מאחסנים. ככל שנפחי הנתונים גדלים, שירות גיבוי בענן יכול להכיל אותם. עם זאת, העלות של שירות כזה יכול להוסיף במהירות אם נפח הנתונים עולה. למרבה המזל, ישנן דרכים להגביל את כמות הנתונים שאתה מגבה לענן, כולל אחסון נתונים רדומים בארכיון. יתר על כן, ספקי שירות להתמודד עם רבים של משימות ניהול כי חברה אחרת היה צריך להתמודד עם בתוך הבית.

יתרון נוסף של גיבוי ענן הוא שהוא דורש תחזוקה מינימלית. המשמעות היא שאין צורך להשקיע בשדרוגים לחומרה ותשתיות מחשוב אחרות. בנוסף, ניתן להתחיל את הגיבוי באופן אוטומטי, מה שמקטין את הצורך בהתערבות ידנית. זה גם זול יותר מאשר גיבויים באתר. אתה יכול להגדיל או להקטין ככל שהעסק שלך גדל. אבל הקפד לבחור ספק שירות מכובד עם עלות תחזוקה נמוכה, ואחד עם איכות גבוהה של תמיכת לקוחות.

למה העסק שלך צריך גיבוי ענן?

אם אתה מנהל עסק, אתה בטח כבר יודע את החשיבות של גיבוי הנתונים שלך באופן קבוע. עם זאת, בכל הנוגע לגיבוי בענן, הנתונים שלך יגובו אוטומטית ובפרקי זמן קבועים מראש. זה אומר שאתה יכול לשחזר בקלות את נתוני החברה שלך במקרה של אסון. אתה יכול להגדיר את המרווחים לנתוני גיבוי בכל שעה, יום או שבוע. במקרה של אתרי מסחר אלקטרוני בנפח גבוה או ספקי שירותים פיננסיים, ייתכן שתרצה ללכת עם גיבוי רציף. תהליך הגיבוי שלך יעתיק את כל הנתונים שלך, יצפין אותם בתקני ההצפנה האחרונים וישמור אותם בענן עד שתזדקק להם.

היתרונות של שימוש בגיבוי ענן הם רבים עבור עסק קטן. גיבוי ענן הוא אמין, מאובטח ונגיש. שום פרוטוקול להפחתת סיכונים אינו יעיל ב 100%, וטעות אנוש ואסונות טבע עלולים לפגוע בשלמות הנתונים. עם זאת, גיבויים בענן הם אמינים ומאובטחים ביותר, וניתן לפרוס אותם במהירות במקרה חירום. אלה רק שלושה מהיתרונות הרבים של גיבויים בענן. אז, למה אתה צריך לעבור ממערכת הגיבוי הנוכחית שלך?

יתרון נוסף בשימוש בשירות גיבוי בענן הוא שאתה יכול לגשת לנתונים שלך תוך כדי תנועה. עם הספק הנכון, אתה יכול לגשת לקבצים שלך מכל מחשב שיש לו חיבור לאינטרנט. המשמעות היא שתוכל לגשת לנתוני הגיבוי שלך מכל מחשב או טאבלט, ללא קשר אם אתה בדרכים או לא. יתר על כן, גיבויים בענן נגישים כמעט בכל פלטפורמה, כולל אייפון, אייפד ואנדרואיד. יתר על כן, מכיוון שהנתונים מאוחסנים מרחוק, אתה יכול להיות בטוח שהנתונים שלך מוגנים גם אם המערכת שלך נפגעת. בנוסף לכך, שירותי הגיבוי הטובים ביותר בענן הם מאובטחים ביותר, עם הצפנה של 256 סיביות.

היתרונות של גיבוי ענן לעסקים

בעוד העלות של גיבויים באתר עשוי להיות נמוך בתחילה, זה יכול להוסיף במהירות ככל שהעסק גדל. נדרשים יותר אחסון, שטח פיזי ובקרת אקלים, ויש לשכור בני אדם כדי לשמור על אבטחת הנתונים. גיבוי בענן מתייצב בצורה חלקה עם העסק שלך, ומשחרר משאבים לצמיחה. תכנון מראש לאירוע אובדן נתונים אינו פרנויה-זה פשוט הדבר הנכון לעשות.

בין אם ברצונך להגן על נתוני החברה שלך מפני אסונות טבע או טעויות אנוש, גיבוי בענן הוא הפיתרון החכם. הנתונים מאוחסנים במיקום מאובטח מחוץ לאתר, כך שאין צורך לדאוג שהם יתרסקו או יאבדו. גיבוי בענן יעיל גם מגיבויים חיצוניים, מה שהופך אותו לאופציה חכמה בהרבה עבור עסקים. והחיסכון בעלויות יכול להסתכם במהירות-העלות לג ' יגה-בייט נמוכה משמעותית, והיתרונות הם אינסופיים.

יתרון נוסף לגיבוי בענן הוא שהוא דורש תחזוקה מינימלית. ניתן להקים גיבויים אוטומטיים ולעזור לעדכן את הנתונים המאוחסנים. בנוסף, שירותי גיבוי

בענן הם נוחים במיוחד, ומאפשרים לך לתקצב השקעות טכנולוגיות אחרות. שירותי גיבוי בענן משתלבים גם הם בצורה חלקה עם התשתית הקיימת שלך. במקום לרכוש ציוד חדש או לשנות את סביבת הטכנולוגיה הנוכחית שלך, אתה פשוט משלם תשלום חודשי קבוע עבור השירות. זה כל כך פשוט!