חשוב לבחור סיב איכותי עמיד בפני כתם ונוח לילדים בבחירת שטיח לחדרו של ילדך. יש הרבה אפשרויות, אבל אלה הן הפופולריות ביותר. צמר הוא הסיבים היוקרתיים והיקרים ביותר. עם זאת, הוא גם העמיד ביותר, עמיד לכתמים, עמיד בפני אש, ועמיד. עם זאת, קשה יותר לנקות שטיחי צמר מאשר שטיחים סינתטיים, ויכולים לטפח אלרגנים נפוצים וגורמי אסתמה.

כאשר בוחרים שטיח לחדר של ילד, אתה רוצה לשקול כמה תכונות שונות. חומר רך הוא הטוב ביותר לילדים מתחת לגיל חמש כי זה יוצר מתיחה. זה גם אידיאלי לתינוקות ללמוד ללכת. שנית, אתה רוצה לשקול את הסגנון ואת התחושה של החומר. שטיח רך הוא גם בחירה מושכת, במיוחד בשילוב עם שטיח אזור. אולי אפילו תבחר בשטיח הפיך כדי שילדך יוכל לנוע בחופשיות.

אתה צריך לשקול את סיבי השטיח שאתה בוחר עבור חדר השינה של ילד. שטיח ברבר, שלא קל לעקוב אחריו, ושטיח עמיד למסלול הם הבחירות הפופולריות ביותר עבור חדרי ילדים. ריצוף למינטה הוא אלטרנטיבה טובה למי שלא אוהב שטיח אבל לא רוצה לבזבז את הכסף הנוסף. ריצוף למינטה הוא אפשרות נהדרת, אבל תצטרך לוותר על הרכות של שטיח.

מראה החדר יושפע גם מהסיבים שתבחר. שטיח ברבר יעצור טביעות רגליים מלמעוד על הרצפה, בעוד שטיח עמיד למסלול לא מראה ללבוש מנעליים. שטיח בגוון בינוני יגרום לחדר להיראות גדול יותר. אתה יכול לכסות את השטיח עם שטיח או שטיח אם אתה לא מצליח למצוא אחד. שטיח שעשוי מצמר הוא הבחירה הבטוחה ביותר עבור חדרו של ילד.

סוג הסיבים עושה הבדל גדול כמה עמיד החדר של הילד שלך יהיה. עמידות חדרו של ילדך מובטחת על ־ ידי בחירת סיבי PET או ניילון (PET). צמר הוא בחירה יפה ואיכותית עבור חדרי שינה לילדים. עם זאת, הוא ידרוש שאיבת אבק וניקיון תכופים כדי לשמור על יופיו. בנוסף ל-PET, טריאקסטה היא סיב ייחודי המשלב עמידות ועמידות לכתמים.

החדר של הילד יכול להיות מושפע מאוד על ידי הסוג של סיבים בשימוש. למשל, סיבי PET, שהם 100% לא אורגניים, עמידים יותר מסיבי טריאקסטה וניילון, אבל הם דורשים תחזוקה שוטפת יותר. עם זאת, סיבי PET וניילון, בניגוד לצמר, יקרים יותר ואסור להם להיכנס לחדר השינה של הילד. אם אתה מחפש אלטרנטיבה במחיר נמוך, ריצוף למינציה הוא האפשרות הטובה ביותר.

סוג השטיח שאתה בוחר צריך להיות עמיד וקל לניקוי. אם ילדך פעיל, ערימת ברברים לא תשאיר עקבות ועקבות מנעליהם. שטיח בורגונדי הוא הבחירה הטובה ביותר אם אתה מודאג על כתמים. לחלופין, שטיח רך, באמצע צליל הוא בחירה מצוינת עבור חדרי ילדים. רק לוודא שאתה לבדוק את הסוג של סיבים בחדר של הילדים כדי להבטיח את זה יהיה מתאים לילדים שלך.

שיקול חשוב נוסף בבחירת שטיח לחדרי ילדים הוא סוג הסיבים. סיבים טבעיים כמו צמר יימשכו זמן רב, אבל הם לא מתאימים לחדרי ילדים. חדרים אלה לא צריכים להיות מרוהטים עם PET או פוליאסטר. חוץ מזה, הם יקרים יותר מניילון. ואל תשכח שאתה צריך לבחור שטיח עם סיבים עמידים לכתם. אתה יכול לשנות בקלות את מראה החדר שלך על ידי שינוי המצעים של הילד שלך.

כאשר בוחרים שטיח לחדרי ילדים, חשוב לזכור שזה לא החדר הפעיל ביותר בבית. חשוב לזכור שהשטיח צריך להיות עמיד ונוח בחדר השינה של הילד. הוא צריך להישמר בקביעות ולהימשך זמן רב. סוגים מסוימים של שטיחים עשויים מפוליאסטר, ואילו אחרים עשויים מתערובות צמר. בלי קשר לחומר, אתה צריך לבחור צבע שמתאים לשאר הבית שלך.