יש מגמה הולכת וגדלה לילדים לשחק עם בובות LOL, והפופולריות של הצעצועים האלה גדלה באופן אקספוננציאלי. קפסולות הצעצוע המסתוריות הללו מגיעות במגוון עיצובים, החל מסרטים מצוירים ועד למגוון בעלי חיים. כפי שאתה לקלף את השכבות של פלסטיק, תמצא מדבקות הפתעה והודעות. אחרי שתסיר את השכבה האחרונה של הפלסטיק, תראה את בובת LOL מתחת.

היו לכל היותר שמונה סדרות גדולות מאז הופעת הבכורה של הסדרה הראשונה. בסדרה הראשונה היו 28 בובות. בעונה השנייה נוספו 83 בובות, כולל סדרת נצנצים במהדורה מיוחדת ומספר בובות גדולות ואחיות קטנות. האל "ל היה הקו השלישי הפופולרי ביותר. לחיות מחמד היו 34 דמויות. מוצרים נוספים נוצרים ככל שיקום LOL גדל. אם אתה מחפש מתנה לנערה צעירה, יש כמה אפשרויות נהדרות זמינות.

סרטון בפייסבוק מראה אם טובלת את בתה במים. זו דוגמה מזעזעת לכמה מסוכנים הצעצועים האלה. מוקדם יותר השנה, Reddit פוסט עשה את אותה הטענה. LOL השיקה כעת קו חדש עבור טווינס. ה-LOL Tweens קטן יותר מבובות OMG, אבל יש לו את אותה רמת ערעור. הבובות המקסימות האלה מגיעות עם אביזרים מגוונים ומכופלות כמשחק.

L.O.L. ממשיך לגדול כמו בשוק. אסטרטגיית המסחר של החברה גדלה גם עם הביקוש הגובר ל-L.O.L. MGA Entertainment, החברה שמאחורי המוצר, שלחה 500,000 בובות לחנויות טארגט בסוף 2016 ותחילת 2017. ו-MGA Entertainment עדיין לא הגיבה לחששות לגבי הדיוק האנטומי של הבובות. למרות שהחברה עדיין לא העירה על חששות אלה, ראוי לציין שכל צעצוע הפתעה של LOL מגיע עם תלבושת ואביזרים משלו.

בובות ההפתעה LOL הן קו צעצוע פופולרי מ MGA Entertainment. הם יכולים להימכר כצעצועים ולהגיע עם הודעה סודית של משפיע. צעצועים אלה נאספים על ידי אספנים רבים כדי שיוצגו על מדפיהם. שורת ההפתעה של LOL כוללת אפילו סדרת בובות תינוקות מקסימות של LOL. ניתן לרכוש מוצרים אלה באינטרנט, והם זמינים אפילו באתר eBay ובאתרים אחרים. אז תשיג את האוסף האחרון של צעצועי ההפתעה!

https://www.youtube.com/watch?v=5RNQawoHnRM

כמה מעריצים מותחים ביקורת על בובות ההפתעה של LOL. למרות שאין להם איברי מין, בובות ההפתעה הזכרים מפוסלות באמצעות פין או אשכים. הם עושים מתנות גדולות לילדים, למרות ביקורת על כך שהם יותר מדי מיניים. יש הרבה גדלים וצבעים לבחור מהם כשמדובר בכדורי הפתעה של LOL. אפשר לבחור מכדור חום קטן, גדול או נוצץ.

הפתעה של LOL! מיוצר בסין. בובות מבוססות בסין. הבובות האלה לא נחשפות לצרכנים. הם מופקים על ידי חברה בשם MGA Entertainment. הם מבוקשים מאוד לאחר והם נמכרים בערוצים קמעונאיים גדולים, כמו Walmart. זוהי אחת מחברות הצעצועים הידועות ביותר בעולם. תוצרתו היא אחת המדוברות ביותר כיום בקרב ילדים. הפופולריות שלה הובילה לתצוגת אופנה שבה הבת של קים קרדשיאן הייתה הדוגמנית הראשית.

בובות ההפתעה של LOL פופולריות בקרב ילדים. יש להם את היכולת לשנות צבע כאשר טובלים במים. העיצובים על הבובות יכולים להיות כל דבר החל מלבנים תחתונים ועד זנבות השטן. חלק מהבובות גם תוכננו להיות עמידים למים. אם אתה קונה הפתעת LOL לילד שלך, אתה רוצה לוודא שזה המתנה המושלמת עבורם. הם גם בטוחים לחלוטין.

בובות שינוי צבע ההפתעה של LOL הן אהובות על ילדים. הם בובות תינוקות חמודות עם גוף אמיתי שמשנים צבע כאשר שמים במים. הבובות גם נעשות יותר מציאותיות על ידי החברה. יוצרי הבובות מקווים שהם יהיו יותר פופולריים מתמיד. הם כבר נמכרים באוסטרליה. אם אתה מעוניין לקנות בובת LOL, לבדוק את האתר להלן.

באפשרותך גם לרכוש את מדבקות שינוי הצבע בהפתעה LOL. המדבקות האלה מקסימות ובאות בתלבושות ייחודיות. יש בובות שמגיעות עם מברשות. הבובות האלה מקסימות ויכולות לשמש כצעצועים. דרך טובה לשמח את ילדך היא לקנות מדבקת שינוי צבע בהפתעה. המדבקה יכולה לשמש לקישוט החדר של הילד שלך.