משחקים חינוכיים הם אפשרות מצוינת, בין אם אתה מנסה להפוך את הלמידה ליותר מהנה עבור ילדך או לשפר את כישוריהם האקדמיים. משחקים מרתקים ומשעשעים אלה יכולים להעניק לילדך יתרונות רבים. ניתן לשחק משחקים חינוכיים מחוץ לכיתה, וזה יתרון גדול על פני שיטות לימוד מסורתיות. מחקרים הראו שניתן להשתמש בסרטונים חינוכיים בכיתה כדי להגדיל את שימור התלמידים ואת הציונים ב ־ 14 אחוז. הם אינטראקטיביים וניתן להשתמש בהם במצבים בעולם האמיתי כדי לעזור לתלמידים ללמוד.

משחק יכול לעזור לילדים ללמוד על החיים הבוגרים ולתת להם לטעום עיסוקים מסוימים. אף שילדים אולי אינם יודעים מהן תוכניות הקריירה העתידיות שלהם, הם יצירתיים מטבעם ויכולים ליצור דברים יפים. משחקים חינוכיים יכולים לעזור לילדים לפתור בעיות יצירתיות. פסיכולוגים מסוגלים להבחין בין מפוצלים לנושאים מתכנסים. בעיות מפוצלות הן אלה עם פתרונות מרובים.

משחק החינוך שחור הזקן הוא אחד האהובים ביותר. הדמות דיברה עם הילדים והסבירה את מטרת המשחק. הם נדרשו להבין באילו מילים עליהם להשתמש ובאיזה מהם להימנע. עם זאת, משחקים חינוכיים זמינים לילדים. יש אפילו אפליקציות לילדים.

משחקי אוצר מילים הם כיף גדול לתלמידים. הם דורשים ציוד מינימלי וניתן לשנות בקלות כדי להתאים את הצרכים של כל כיתה. הם גם כיף גדול לכולם. הדרך הטובה ביותר ללמד משחקי אוצר מילים היא להשתמש בלוח לבן ולהקצות מילים. לאחר מכן, התלמידים צריכים לצייר את המילים שכבר למדו. בשלב הבא, התלמידים יצטרכו לנחש את המילה שהם צריכים להשתמש בה כדי למחוק כל קטגוריה. המשחק נמשך עד שרק תלמיד אחד השלים את כל הרשת. פרס מוענק לתלמיד המשלים את הרשת עם שלוש מילים של אותה מילה.

היתרונות של משחקים חינוכיים:

משחקי התליין הם דרך מהנה לעזור לתלמידים לפתח כישורי חשיבה מופשטים. על ידי שימוש במילים שונות, ילדים חייבים ליצור רשימה של חלופות כדי להתאים את המילה עם הקטגוריה שהם מקבלים. הילדים האלה יצטרכו לנתח את המילים ולמצוא פתרון. הם גם יצטרכו לעבוד בקבוצות קטנות כדי להיות מסוגלים לשחק את המשחק הזה היטב. הם צריכים להיות מחולקים לצוותים שונים.

המשחק שאתם בוחרים חייב להיות מעורר ולספק סביבת למידה שמקדמת יצירתיות. חפש משחקים חינוכיים עם היכולת לקדם למידה ובידור. ישנם משחקים חינוכיים רבים שניתן להוריד לטאבלטים. אלה שמתמקדים בנושאים אמיתיים מושכים יותר לילדים. FunnBrain הוא מקום נהדר למצוא את המשחק החינוכי הנכון לילד שלך.

יש אינספור משחקי חינוך לילדים. כדי ללמוד מתמטיקה, אתה יכול אפילו להפוך את הדמות המצוירת האהובה על ילדך. זה יעסיק אותם בזמן שהם לומדים, ויעזור להם לפתח את הכישורים החברתיים שלהם גם כן. משחקים חינוכיים נועדו לעורר אהבה ללמידה. אם יש להם גישה חיובית ללמידה, הם יוכלו ליישם את אותה רוח של גילוי לכל דבר. זה יעזור להם להצליח בלימודים ובחיים.

משחקים חינוכיים צריכים להיות מהנים לילדים וללמד לקחים חשובים. המשחקים החינוכיים הטובים ביותר מהנים ויכולים לעזור לילדך ללמוד. משחקים אלה יעזרו לילדך לפתח תחושת הישגים ולמידה. משחק שמעודד את שניהם הוא מצב של ניצחון לשני הצדדים. משחקים חינוכיים צריכים להיות מאתגרים, לא רק כיף.

ישנם סוגים רבים של משחקי מחשב חינוכיים. הפופולריים שבהם הם ”סקריבלבלאוטס” ו ”אוטובוס בית ספר מג 'יק”, כמו גם ”מיינקראפט”. כולם מהנים וחינוכיים, מה שיעודד את ילדך ללמוד. אלו לא אפשרויות משחק הווידאו החינוכיות היחידות. ישנם סוגים רבים אחרים של משחקים באינטרנט שילדים יכולים ליהנות מהם. אף ־ על ־ פי שהם אינם נפוצים כמותם, הם יכולים להיות אופציה מצוינת למשפחות עם ילדים קטנים.

לפרטים נוספים על משחקים חינוכיים, לחצו כאן: https://www.shy-li.com/