את תישא הרבה דברים במהלך ההיריון. חשוב שיהיו איתך פריטי טיפול אישיים. אולי תוכל לשאול כמה פריטים מבית החולים, אבל אולי אין להם מספיק. ניתן להביא תחתונים ורפידות. אם אתם מניקים, חשוב במיוחד שיהיו לכם מוצרי תינוקות על היד, כמו קרם פטמה. אוהדים ניידים שימושיים, ויכולים לעזור לאוורר את חדר בית החולים.

אם יש לך שותף, חשוב לך לארוז את הטלפון שלך וחפצים אישיים אחרים יחד. את לא רוצה לשכוח את הטלפון שלך, אבל זה קשה להשאיר את הטלפון הנייד שלך במכונית. אם אין לך שקע חשמל, תיק לידה יכול להיות שימושי. כדי לטעון את הטלפון שלך או מכשירים אלקטרוניים אחרים, תצטרך מטען שיכול לטעון מספר מכשירים.

השותף שלך יצטרך גם פריטים בתיק הלידה שלך. השותף שלך יהיה יותר נוח אם יש לך חוטיני או כרית סיעוד. שקית כביסה היא גם רעיון טוב לאחסן את כל הבגדים המלוכלכים. שמנים חיוניים כגון לבנדר יכולים להיות מרגיעים מאוד. את יכול גם לארוז מפוזר לריח. את יכול גם לארוז חטיפים קטנים. אולי את גם רוצה להביא תרופות משלך וכל מרשמים נוספים.

תיק לידה אמור להכיל פריטים רבים. זיהוי תמונה הוא הכרחי אם יש לך לידה בבית חולים. מטפלת תחתון תשמור על רגליך חמות ונוחות במהלך הלידה. בנוסף, טלפון סלולרי הוא דבר שימושי למקרי חירום. גם שקית קטנה וטלפון סלולרי מועילים. זוהי דרך נהדרת לחלוק את השמחה וההתרגשות שלך על התינוק שלך.

כלי רחצה חיוניים גם לך וגם לשותף שלך. במהלך הלידה, בן הזוג שלך אולי לא מרגיש בנוח בבית החולים, אז תביא כלי רחצה עבור שניכם. מלבד כלי רחצה, את צריך גם לארוז כמה פריטים לאם. כרית היא אחד מהפריטים החיוניים האלה. מיטת בית חולים היא לא המקום הטוב ביותר לכריות. תיק לידה חייב להיות פונקציונלי ונוח, כך שהתינוק בטוח.

בגדים נוחים חשובים לנוחיות ילדך. זה רעיון טוב ללבוש חזיית לידה וסינגלים. אתה יכול גם להביא ערכת צמרמורת שכוללת מאוורר ותרסיס מים. בזמן הלידה, טלפון נייד יכול להיות מאוד מועיל. זה יהיה לטעון את הטלפון שלך ולשמור אותך מחובר. התיק צריך להיות קטן וקל להעברה.

זוג תחתונים שני חיוני לשהות בבית החולים. זוג תחתוני יולדות יהיה הכרחי להאכלה ושינוי התינוק שלך, אבל תחתונים חד פעמיים הוא גם רעיון טוב. כדי למנוע סבוכים או קשרים, אתה רוצה להביא מוצרי שיער משלך. אתה יכול גם להשתמש בערכת טיפול בשיער של תינוק כדי להיראות הכי טוב בתמונות. טמפון יגן על גידול התינוק מפני שפשוף.

תיק לידה צריך לכלול הרבה בגדים נקיים ונוחים. תרצו להביא עוד כמה זוגות גרביים ותחתונים גם לאמא וגם לתינוק. בעוד בית החולים יספק כמה שמלות לידה, אתה צריך גם להביא נעלי בית. הם נהדרים לשמירה על רגליים חמות בזמן הלידה. אתה יכול גם להוסיף זוג תחתונים חד פעמי ומברשת שיער לתיק שלך.

בהתאם למצב, תיק לידה צריך לכלול את כל הפריטים הדרושים כדי להקל על דאגותיך ולהקל על גופך. זה צריך לכלול את שמו של התינוק שלך, פרטי הקשר של הרופא שלך, ואת השמות הוריה. רשימה של מספרי חירום היא גם חשובה, כפי שאתה צפוי להיות ממהר במהלך הלידה. משימות אלה יכולות להיות קלות יותר על ידי תיק לידה.

פרטים נוספים: LITIK mom