ערסל לתינוק יכול להיות דרך נהדרת עבור הקטן שלך לישון. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה ערסל לתינוק שלך.

ערסל בטוח לתינוק

רכישת ערסל תינוק אולי נראה כמו רעיון חכם, אבל יש כמה דברים לשקול.

כאשר אתה קונה ערסל תינוק, לוודא החומר זה עשוי הוא בטוח ולא רעיל. אתה צריך גם לוודא שהקפיצים חזקים וחזקים. אם יש מיתרי תלייה או חוטים, הם עלולים לחנוק את ילדך.

אתה לא צריך להשאיר את התינוק שלך לבד בערסל, וזה חשוב לפקח התינוק שלך כאשר הוא באחד. הסכנות העיקריות של ערסלים קטנים הן חנק. כשילד נמצא בערסל, הוא יכול להתהפך על הפנים ולא לנשום כמו שצריך.

עליך גם לוודא שהקפיצים מותאמים כראוי. זה חשוב כי ככל שהילד כבד יותר, כך גדל הסיכוי שהם יורידו את הערסל.

אתה צריך גם להימנע מהצבת צעצועים ממולאים ושמיכות רופפות בעריסה. אם אתה מחליט לשים אותם שם, לוודא שהם הדוקים מספיק כדי לשמור על התינוק שלך מנפילה.

המיקום הבטוח ביותר לתינוק שלך הוא חזרה. אם אתה משתמש בערסל תינוק, לוודא שזה קרוב ככל האפשר לרצפה.

אתה צריך גם להימנע ערסלי תינוק שלוחצים על חזהו של הילד. הראש של הילד אינו חזק מספיק כדי להרים אותו והערסל יכול לדחוף את הראש כלפי מטה לתוך החזה, עוצר נשימה.

ערסל לתינוק לשינה

בדרך כלל, תינוקות ישנים במיטת מיטה בטוחה באותו החדר כמו הוריהם. עם זאת, יש כמה יוצאים מן הכלל. אחד מאלה הוא השימוש בערסל תינוק.

הערסלים האלה נועדו להשאיר את התינוק על גבו בזמן שהוא ישן. לעתים קרובות הן עשויות מבד רך ובאות במגוון עיצובים שונים. עם זאת, אלה אינם בהכרח בטוחים לתינוקות. הם עלולים לגרום לפציעה או לחנק.

לעתים קרובות שמים תינוקות בערסל כשהם צעירים מכדי להתהפך בכוחות עצמם. הם לא יכולים להרים את ראשיהם בעצמם, לכן חשוב לוודא שהערסל לא קרוב מדי לפנים של התינוק. חשוב גם לוודא שהערסל נקי ממצעים.

אם אתה מתכנן להשתמש בערסל, חשוב שתפסיק להשתמש בו כאשר התינוק ישן. זה חשוב במיוחד אם התינוק שלך הוא נוטה סידס.

בנוסף לכך, אם יש לך תינוק הנוטה לרפלוקס, ערסל תינוק עשוי למנוע מהתינוק לחוות את הסימפטומים של מצב זה. ערסל גם ישמור על עמוד השדרה של התינוק במצב בריא ומעוקל.

אף שאין תקנות מחמירות בנוגע לשימוש בערסלי תינוקות, ישנן דעות רבות ושונות בנושא. יש מומחים הסבורים שערסלים אלה עלולים להיות מסוכנים ויש להימנע מהם. בעוד מומחים אחרים מאמינים כי ערסלים אלה יכולים להיות מועילים ובטוחים.

איזה סוג ערסל לתינוק כדאי לקנות?

בשנה הראשונה לחייו של התינוק, הם ישנים לעתים קרובות בערסלים. זו דרך נהדרת לעזור להם לישון טוב יותר, במיוחד אם יש להם רפלוקס כרוני. הם גם נותנים לתינוק סביבה דמוית רחם.

בעת בחירת ערסל תינוק, לדוגמא : ניע נוח, עליך לוודא שהוא עשוי מחומר בטוח. הם צריכים להיות עשויים מסיבים טבעיים. כמו כן, הערסל צריך מזרן מוצק. ערסל שיש לו מזרן רך יכול לגרום לתינוק להיות תקוע בתנוחה שבה הם לא יכולים לנשום.

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה על עריסה שיש לה מזרן תקין. זה גם רעיון טוב להימנע מהצבת שמיכות רופפות בעריסה. כמו כן, לא להשתמש בצעצועים ממולאים בעריסה.

הסכנה העיקרית של ערסל תינוק היא תנוחת ”סנטר לחזה” שתינוקות ישנים בה לעתים קרובות. זה יכול להפריע לנשימה ולהוביל לחנק.

ישנן מספר חלופות לתינוק ערסל, כולל עריסה, לשחק יארדים ונדנדות. יש משפחות שנותנות את הערסלים שלהן לבייביסיטר. אם אתה לא רוצה לרכוש אחד, אתה תמיד יכול לשאול אחד מחבר או בן משפחה.

אם אתה מעוניין לקנות ערסל, עליך לרכוש אחד מסוחר מקומי מכובד או קמעונאי מקוון. ודא שאתה קונה ערסל תינוק שיש לו מדיניות החזר נדיבה.