בעת בחירת ערכת קונספט עבור חדרי שינה לילדים, יש שפע של אפשרויות לבחירה. אבל חיוני לבחור אסתטיקה שתימשך לאורך זמן.

אן מארי קאזינס מציעה לבחור צבעים ועיצובים שיזדקנו היטב עם ילדכם, כמו גם אביזרים ואמנות קיר המשלימים זה את זה.

כיצד אוכל לבחור קונספט לחדר השינה של הילדים שלי?

בעת בחירת קונספט לחדר השינה של הילדים, לקחת בחשבון את האינטרסים שלהם. אם הם נהנים מבעלי חיים, בלרינות או פרפרים, השתמש בהם כהשראה בעת יצירת תפאורה.

בחירת קונספט לחדר השינה של הילדים שלך יכולה לעזור לחלל להרגיש מגובש ועקבי מיום ליום. אתה יכול להשתמש בו כהשראה בעת בחירת צבעים לקירות, מצעים ואביזרים.

קונספט פופולרי אחד לחדרי שינה לילדים הוא ג ' ונגל. זה נוטה להימשך זמן רב יותר מאשר נושאים נסיכה או גיבור ומוסיף קצת כיף לחדר.

בחירה עיצובית פופולרית נוספת לחדרי שינה לילדים היא שילוב קונספט האוקיאנוס. ניתן להשיג זאת באמצעות שימוש בצבעי כחול לבן מרגיעים בכל החלל או הוספת טפטים בנושא אוקיינוס.

לבסוף, אתה תמיד יכול לשלב את הדמות האהובה עליהם לתוך הקונספט . לדוגמה, אם הם אוהבים את מלחמת הכוכבים, קשטו את הקירות בחרבות אור, ציטוטים מהסדרה ועוד כדי להפוך אותה לייחודית באמת.

שקול ליצור פינת קריאה בחדר השינה של ילדך. זה יכול להיות מקום אידיאלי עבורם להירגע, לקרוא ספרים, לשחק משחקים ופשוט להסתובב בפינה האישית שלהם.

אלו רעינות קונספט עבור חדר שינה לילדים?

אחת הדרכים להצית את דמיונו של ילדכם היא לקשט את חדרם בקונספט . בין אם זה הספר, הסרט או קבוצת הספורט האהובים עליהם, יצירת חדר שינה בקונספט תעזור ליצור סביבה בה הם מרגישים שמחים ולהוטים ללכת לישון בלילה.

אם יש לך מספר ילדים, עדיף לבחור קונספט שמושך את כל תחומי העניין שלהם. לדוגמה, אם כולם נהנים מסרטים וצעצועים שונים, בחרו במשהו נפוץ כמו "מכוניות" או "לגו."

גישה חכמה נוספת היא בחירת קונספט גמיש מספיק כדי להסתגל ככל שהאינטרסים של ילדיכם משתנים עם הזמן. זה רלוונטי במיוחד לאחים עם סגנונות משחק והעדפות עיצוב מובהקות.

נושאים ספארי הם אידיאליים עבור ילדים שמעריכים בעלי חיים, צמחים וטבע בכלל. בנוסף, הצבעים של חדר שינה בהשראת ג ' ונגל מרגיעים ומרגיעים-אידיאלי לעזור להם להירגע בלילה.

דפוסים גיאומטריים חוזרים לעיצוב הבית, ומספקים דרך מהנה להעניק לחדרי ילדים מראה מעודכן. נסה לתלות בדים עגולים על הקירות לצורך האפקט הזה-אתה יכול אפילו להדק אותם על הקיר באמצעות ווי פקודה של 3 מ ' להתקנה פשוטה!

מה צריך ילד בן 7 יש בחדר שלהם?

באופן אידיאלי, החלל צריך להיות נוח ומזמין לילדכם. ניתן להשיג זאת באמצעות פלטות צבעים רכות וניטרליות או לבחור בקונספט מהנה ותוסס. יתר על כן, וודאו שהחדר נטול מסך, מעוצב בצורה כזו שמעודדת אותם להירגע ולישון בשקט.

בגיל זה, זה זמן אידיאלי ללמד את ילדכם כיצד לארגן את חדר השינה שלו ולמיין את חפציו. שיטה דו-שלבית הגיונית לילדים צעירים עובדת בצורה הטובה ביותר:" שמור"," זבל "או" מכירת חצר/תרומה?"

רוב הילדים נותנים עדיפות ליצירת חלל נעים בחדר השינה שלהם כדי לעזור להם להרגיש בנוח בזמן המשחק. ניתן להשיג זאת עם הרבה כריות ושמיכות, או אפילו כמה פוחלצים.

אחסון חיוני לחדר של כל ילד, והגישה הטובה ביותר היא ליצור אזורי אחסון נמוכים בחדר השינה שלהם עם סלים או מיכלים קטנים כדי שיוכלו להניח במהירות את הצעצועים שלהם. זו יכולה להיות חווית למידה מועילה עבור ילדכם ותמנע מהם להיות מוצפים בכל הפריטים שלהם-מה שמוביל לבלגן וכאוס. שמירה על החדר מסודר גם עוזרת לילדכם להתמקד בלימודים ובאינטראקציות חברתיות ככל שהם מתבגרים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: http://gulishop.co.il/