פלייסמנט היא חתיכת כלי שולחן רב-תכליתית המוסיפה סגנון וכשרון לשולחן. ישנן דרכים רבות ושונות להשתמש בפלייסמנט, אך חלק מהנפוצות ביותר הן:

מה זה פלייסמנט?

פלייסמנט היא תזכורת מעשית ומוחשית שתוכל להשתמש בה כדי לחזק מאמץ שינוי. עם זאת, זה לא יעבוד כמו רק תקשורת חתיכה אתה משתמש. זה לא נועד להחליף את החומרים האחרים שבהם אתה משתמש; במקום זאת, זהו סיכום נייד של רעיונות מרכזיים. להלן שלוש דרכים להשתמש בפלייסמנטים בכיתה. פלייסמנט יכולה להיות דרך מצוינת לתקשר מאמץ שינוי לעובדים שלך.

ראשית, שקול את החומר. פלייסמנטים עשויים לרוב מנייר, אך ניתן למצוא גם מבודדים העשויים מעץ או מחומרים אחרים. פלייסמנט מסוג זה אינה ניתנת לכביסה במכונה, אך היא קלה לניקוי ונראית נהדר באירוע מיוחד. פלייסמנט עשוי מבודד חומרים יכול להגן על משטח מתחת שולחן שלך מפני כוויות ונזקים אחרים, כמו גם למנוע כל דליפות. בנוסף, הם זמינים גם בצבעים ניטרליים שקל להתאים לשאר עיצוב השולחן שלך.

דרך נוספת להתאים אישית פלייסמנט היא שילדך יכין אותה. ילדים יכולים להשתמש גרוטאות נייר, רקמות נייר, וסמנים כדי לקשט שלהם. הם יכולים אפילו להוסיף ציורים משלהם אליו! כל עוד יש להם דחף בלתי שביר לצייר או לכתוב, פעילות זו תהיה פיצוץ! אם יש לך ילדים, אתה יכול אפילו להכין איתם את הפלייסמנטים המהנים והפונקציונליים האלה. ודא שיש לך מספיק זמן להשקיע על הפרויקט.

פלייסמנטים מוסיפים סגנון ועיצוב לשולחן

פלייסמנטים חשובות לשולחן מכיוון שהן משמשות הן את הפונקציה המעשית של הגנה על הרהיטים שלך והן הוספת שכבת קישוט נוספת. החלק הטוב ביותר עליהם הוא שהם ניתנים להחלפה בקלות, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית לקישוט. בורגוס אוהבת להשתמש בעיצובים וצבעים שונים על פלייסמנטים כדי להביא חיים לשולחן שלה. המעצבת פביאנה פאריה, מייסדת שותפה של חנות עיצוב בקרוב, מציעה להשתמש בפלייסמנט שהיא חצי כותנה, חצי פשתן.

פלייסמנטים בד קלות לניקוי וקלות לייבוש. בעזרת מטלית לחה תוכלו לנגב פירורים וכתמי אוכל. אם כתמים עקשנים במיוחד, תוכלו להשרות אותם במים וסבון כדי להסיר אותם. זכור שככל שאתה משאיר כתמים על הפלייסמנט שלך זמן רב יותר, כך קשה יותר להסיר אותם. קרצוף עלול לפגוע בבד, לכן היו עדינים בעת ניקוים. בדים מסוימים יכולים אפילו להישטף במכונה.

אם אתם אוכלים ארוחת ערב רשמית עם בני משפחה וחברים, פלייסמנטים עוזרות להנחות את האורחים שלכם למקומותיהם. הם גם מוסיפים עומק לשולחן ומשפרים את מראה ערכת האוכל שלך. הם משלימים מפות שולחן ומוסיפים סגנון לשולחן. ומכיוון שהם מגנים על השולחן, הם אביזר חיוני לבעלות. אתה תהיה שמח שהוספת פלייסמנטים להגדרת השולחן שלך! אלה חתיכות קטנות של כלי שולחן מושלמים עבור כל סוג של ארוחה, מארוחות ערב רשמיות כדי מפגשים משפחתיים מזדמנים.

איך בוחרים את הפלייסמנט הנכון?

אם אתה מתכוון להשתמש בפלייסמנטים בחדר האוכל שלך, אתה כנראה מחפש אחד שיתאים לבד השולחן שלך ולנושא הכללי של הבית שלך. בחירת פלייסמנט לא נכונה תיצור ניגודיות צורמת, לכן הקפידו לבחור מחצלת המשלימה את לוח הצבעים הכללי. שקול אם תשטוף את הפלייסמנטים באופן קבוע, או אם אתה שמח להשתמש במטלית כדי לנגב אותם.

אמנם ייתכן שלא תזדקק לפלייסמנט כל יום, אך תגלה שצבעים עזים יוצרים שיחה מסבירת פנים עם האורחים שלך. פלייסמנטים צבעוניות נהדרות גם לשולחנות הילדים, מכיוון שהן מעודדות אכילה מבולגנת וסביבה בריאה. חפש פלייסמנט העשויה מחומרים עמידים בפני כתמים כדי לבטל את הצורך בניקוי תכוף. בין אם אתה משתמש בבד, ויניל או בתערובת של חומרים אלה, חשוב לשקול ממה עשוי הפלייסמנט.

אם אינך בטוח אם פלייסמנט ניתנת לכביסה במכונה, הקפד לקרוא את הוראות הטיפול בתווית הפלייסמנט לפני השימוש בה. חלק מהפלייסמנטים ניתנים לכביסה במכונה, אך חומרים אחרים יתפרקו. הימנע פלייסמנטים פלסטיק, אשר עלול להמיס כאשר נחשף למים. אם אינך בטוח כיצד לטפל בפלייסמנט, בדוק את הוראות הטיפול של היצרן. אלה עשויים להיות תפורים על התווית או באריזה.